Auto responder: - Good morning, you have reached the home office of the Lite-Mobile Company. For English, press #2. If you know the extension number of the person you are calling, you may dial now. Hold the line, please. Your call will be answered by the first available operator.
Amanda: - Hello, my name is Amanda. How can I help you?
Robert: - Good morning, Amanda. My name is Robert Blackwood. I want to complain about my smartphone I bought at your store three days ago. It is disgraceful! It is not the first time I have some troubles with your devices. Is it OK? It is absolutely new model of Sony Xperia line. How could it possible?!
Amanda: - Thank you for your call, mr. Blackwood. We are very sorry about the problem. Could you tell me about this problem in more detail? I need the check number, time of your purchase, and also the name of the salesperson. Where did you buy it?
Robert: - Listen, I told the salesperson all this information, but he couldn’t help me. Moreover, he said that its warranty period had been expired before I had the purchase. Could you tell me what has happened?
Amanda: - I assure you I’ll solve this problem as soon as possible if you tell me some details about your purchase.
Robert: - Ok, I hope so! The check number is #5727023, the time - 03:30 p.m., and the name of salesperson is Fred Davidson. Now what?
Amanda: - Thank you for this information, mr. Blackwood. Unfortunately, a technical error had occurred there and the salesperson Fred Davidson got all orders wrong: he sold you a pre-owned phone. That’s why the manager told you that the warranty period had already been expired. We apologize profoundly and unreservedly for this mistake. We are ready to offer you our free door-to-door delivery of a new phone model and make you a special discount of 45% for next purchase.
Robert: - Well, it would be very appropriate in the circumstances concerned. My address is Downvalley St, 56 apt. 439. Thank you for assistance. Good bye.
Amanda: - Thank you for calling. Have a nice day.
Автоответчик: - Доброе утро, вы позвонили в головной офис компании Lite-Mobile. Для того, чтобы получить помощь на английском языке, нажмите #2. Если вы знаете добавочный номер сотрудника, наберите его сейчас. Пожалуйста, оставайтесь на линии, вам ответит первый освободившийся оператор.
Аманда: - Здравствуйте, меня зовут Аманда. Чем я могу вам помочь?
Роберт: - Доброе утро, Аманда. Меня зовут Роберт Блэквуд. Я хотел бы пожаловаться на смартфон, который купил в вашем магазине три дня назад. Просто безобразие! У меня уже не в первый раз возникают проблемы с устройствами из вашего магазина. Это вообще нормально? Это абсолютно новая модель линии Sony Xperia . Как такое вообще возможно?!
Аманда: - Спасибо за ваш звонок, мистер Блэквуд. Приносим извинения за возникшие неудобства. Вы не могли бы сообщить больше подробностей о возникшей проблеме? Сообщите, пожалуйста, номер чека, время покупки и имя продавца. Где вы приобрели товар?
Роберт: Послушайте, я сообщил всю эту информацию продавцу, но он не смог мне помочь. Более того, он сказал мне, что гарантийный срок истек, прежде чем я совершил покупку. Вы не могли бы мне сказать, как такое могло произойти?
Аманда: - Уверяю вас, что я решу эту проблему как можно скорее, если вы сообщите мне подробности вашей покупки.
Роберт: - Хорошо, надеюсь на это! Номер чека #5727023, время покупки - 15:30, продавца зовут Фрэд Дэвидсон. Что теперь?
Аманда: - Спасибо за предоставленную информацию, мистер Блэквуд. К сожалению, в системе произошёл технический сбой, из-за чего продавец Дэвидсон перепутал заказы и продал вам подержанный телефон. Мы приносим свои глубочайшие извинения за произошедшую ошибку. Мы готовы предоставить вам бесплатную доставку вашего нового телефона на дом и предлагаем 45% скидку на следующую покупку в нашем магазине.
Роберт: - Что ж, это будет уместно в сложившихся обстоятельствах. Я живу по адресу ул. Downvalley, д.56, кв.439. Спасибо за помощь. До свидания.
Аманда: - Спасибо за ваш звонок. Всего доброго.